Stort tillykke til Marie Iversen Dalentoft, som efter en veloverstået danskeksamen har fået studenterhuen på.
Som den første student på HF fik hun blomster af SCUs direktør, Pia Marlo, og rektor på HF, Poul Baier.
Og Marie Iversen Dalentoft fik desuden æren af at hejse flaget foran skolen.
Hjerteligt tillykke med huen!